Szkolenia zamknięte
Przedstawiamy Państwu propozycje programowe szkoleń zamkniętych. Szkolenia zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb naszych Klientów. Programy tu wskazane mogą być dowolnie modyfikowane. Możemy do nich dokładać nowe elementy, usuwać istniejące, czy też łączyć moduły z kilku programów. Oprócz kwestii programowej, dostosujemy do Państwa potrzeb również sposób prowadzenia zajęć, rodzaj ćwiczeń i zadań do realizacji, zrealizujemy szkolenie w dowolnym miejscu, uzgodnionym wspólnie z Państwem. Przedstawiamy Państwu propozycje programowe szkoleń zamkniętych. Szkolenia zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb naszych Klientów. Programy tu wskazane mogą być dowolnie modyfikowane. Możemy do nich dokładać nowe elementy, usuwać istniejące, czy też łączyć moduły z kilku programów. Oprócz kwestii programowej, dostosujemy do Państwa potrzeb również sposób prowadzenia zajęć, rodzaj ćwiczeń i zadań do realizacji, zrealizujemy szkolenie w dowolnym miejscu, uzgodnionym wspólnie z Państwem. Przedstawiamy Państwu propozycje programowe szkoleń zamkniętych. Szkolenia zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb naszych Klientów. Programy tu wskazane mogą być dowolnie modyfikowane. Możemy do nich dokładać nowe elementy, usuwać istniejące, czy też łączyć moduły z kilku programów. Oprócz kwestii programowej, dostosujemy do Państwa potrzeb również sposób prowadzenia zajęć, rodzaj ćwiczeń i zadań do realizacji, zrealizujemy szkolenie w dowolnym miejscu, uzgodnionym wspólnie z Państwem.
Firma Robert Staszkiewicz Progres Szkolenia prowadząc projekty szkoleniowe opiera się o Cykl Kolba:
- Pierwszy etap – dotyczy doświadczeń uczącego się. Uczestnicy szkolenia uczą się i patrzą na swoje działania. Głównym zadaniem trenera jest tworzenie sytuacji oraz zadań, dzięki którym osoby szkolone wyciągną wnioski i wybiorą, te które były najskuteczniejsze.
- Drugim etapem jest refleksja. Uczestnicy wyrażają swoje opinie i wnioski, a także rozmawiają ze sobą. Przez refleksję uświadamiają sobie co jest odpowiedzialne za zachowania ludzi, cele i skuteczność szkolenia.
- Trzeci etap to teoria. Ta część cyklu należy w dużej części do trenera, ale szkoleni też mogą brać w tym udział i dzielić się swoimi doświadczeniami. Szkolący powinien podsumować wnioski, ocenić je i znaleźć odpowiednik w teorii.
- Czwarty, ostatni etap - to zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce pod okiem coacha, który poprawia niektóre błędy. W tej fazie uczestnicy odgrywają role. Uczący mają pewne umiejętności, świadomie zmieniają swoje działania i wykorzystują nową wiedzą, sprawdzając, czy zastosowane teorie rozwiążą dany problem.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
- ćwiczenia indywidualne i zespołowe
- odgrywanie ról,
- analiza materiałów video
- prezentacja
- dyskusja
- studium przypadku
- analiza materiałów rejestrowanych w punktach sprzedaży [przyniesionych materiałów fotograficznych i video],
- analiza autentycznych przypadków zarejestrowanych przed szkoleniem w bliskim otoczeniu konkurencyjnym,
Kiedy warto zorganizować szkolenie zamknięte?
Masz do przeszkolenia grupę co najmniej 5 pracowników
- wówczas Klientom po prostu się opłaca.
Zależy Ci, aby szkolenie odbyło się w wyznaczonym przez Ciebie terminie i miejscu
- w przypadku szkolenia zamkniętego to Klient decyduje o tych kwestiach.
Chcesz wydłużyć, bądź skrócić czas szkolenia
- dopasujemy program szkolenia do ram czasowych określonych przez Klienta.
Oczekujesz, że szkolenie uwzględni indywidualne potrzeby Twoich Pracowników
- audyt potrzeb szkoleniowych zagwarantuje to naszym Klientom i w dodatku jest zawsze wliczony w cenę.
Wymagasz, by szkolenie przybliżyło Twoich Pracowników do poziomu kompetencji i umiejętności, jakich od Nich oczekujesz
- Eksperci i Trenerzy firmy Robert Staszkiewicz Progres Szkolenia zawsze uwzględniają interesy każdej ze stron.