SZKOLENIA | CV TRENERÓW | CERTYFIKATY | REFERENCJE | PROJEKTY ZREALIZOWANE | KONTAKT
baner

Projekty zrealizowane

Doświadczenie Firmy Robert Staszkiewicz Progres Szkolenia i trenera Roberta Staszkiewicza w świadczeniu usług szkoleniowych z zakresu zarządzania
w sektorze handlu detalicznego, hurtowego i  za 3 ostatnie lata.

Data

Zamawiający (firma)

Tematyka szkoleń

Liczba roboczodni

Styczeń 2012 do maj 2013

Euro Sklep S.A.

1.       „Zarządzanie marżą”,

2.       „Zarządzanie wskaźnikami ekonomicznymi w handlu detalicznym”,

3.       „Zarządzanie personelem w handlu detalicznym”

250

Sierpień 2013 do wrzesień 2013

Woseba Sp. z o.o.

Pokonywanie zastrzeżeń podczas wprowadzanie nowych produktów do sklepów z wykorzystaniem elementów zarządzania rotacją i marżą w handlu detalicznym.

20

Wrzesień 2013 do styczeń 2014

Woseba Sp. z o.o.

Treining on the job z Przedstawicielami Handlowymi

Zarządzanie Grupą Przedstawicieli Handlowych, czyli efektywne delegowanie i rozliczanie zadań

60

 

32

Luty i marzec 2014

Drogerie Polskie

Efektywna obsługa klienta w sklepie drogeryjnym

6

Styczeń 2014

Sieć Handlowa Nasze Sklepy grupa kapitałowa SPECJAŁ

Techniki sprzedaży i pokonywanie zastrzeżeń podczas rozmów handlowych z potencjalnymi uczestnikami sieci Franczykowej.

2

Luty 2014

Sieć Handlowa „Fala” Falenica

Efektywna obsługa klienta.

2

Sierpień 2014

Sieć Handlowa Chata Polska

Zarządzanie Marżą i wskaźnikami ekonomicznymi

2

2015

Sieć Handlowa Euro AGD RTV

Projektowanie i wdrażanie Standardu Obsługi Klienta

15

2015

Sieć Handlowa Partner AGD

Projektowanie i wdrażanie Standardu Obsługi Klienta

21

2016

Sieć Handlowa Rabat Detal

1.       Efektywne Standardy Obsługi Klienta - czyli Aktywna Sprzedaż,

2.       Efektywna organizacja sklepu merchandising marki własnej”,

3.       Zarządzanie stoiskami alkoholowymi – asortyment i merchandising,

4.       Sprzedaż i merchandising na stoiskach mięsno – wędliniarskich,

5.       Zarządzanie cenami w handlu detalicznym – czyli co zrobić, aby móc chwalić się niskimi cenami,

6.       Efektywna organizacja sklepu wskaźniki ekonomiczne: marża rotacja, zapas, wydajność na roboczogodzinę itp.,

7.       Pro Konsumencka komunikacja wewnętrzna w sklepach Sieci Rabat Detal,

71 dni w tym 41 dni refinansowanych z KFS

Doświadczenie Firmy Robert Staszkiewicz Progres Szkolenia i trenera Roberta Staszkiewicza w świadczeniu coachingów indywidualnych realizowanych dla kadry menedżerskiej  i handlowców w poprzednich latach

Data

Zamawiający (firma)

Coachingi

Ilość godzin

Styczeń 2012 do maj 2013

Euro Sklep S.A.

Dyrektorzy placówek detalicznych, Właściciele placówek detalicznych

3 000 godz. – 375 dni

Październik do listopad 2013

Woseba Sp. z o.o.

Szefowie Regionalni

32 godz

Od 2004 do 2009  

Woseba Sp. z o.o.

Przedstawiciele Handlowi

5760 godz. - 720 dni

2015

Euro AGD RTV

Sprzedawcy – Doradcy Klienta

80h

2015

Partner AGD RTV

Sprzedawcy – Doradcy Klienta

120h

 

Główni Klienci firmy Robert Staszkiewicz Progres Szkolenia

  • ARSA S.C.,
  • Woseba Sp. z o.o.,
  • Nestle Purina,
  • Unilewer,
  • FC Solidarność,
  • Phizer,
  • Paulman Sp. z o.o.,
  • FH Specjał Sp. z o.o. ,
  • Rabat Detal Sp. z o.o.,
  • Euro Sklep S.A.,
  • AGROKOP Sp. z o.o.,
  • AGRA Sp. z o.o.,
  • Lewiatan Bielsko – Biała Sp. z o.o.,
  • Sieć 34 z Pruszcza Gdańskiego,
  • Chata Polska Sp. z o.o.,
  • Real Spółka Komandytowa,
  • Drogerie Polskie,
  • ZIBI S.A,
  • Partner AGD z Krakowa,
  • EURO AGD S.A.,
  • PZU S.A.,
  • Narodowy Bank Polski,
  • KGHM Miedź Polska,
  • Bielska Wyższa Szkoła im. J Tyszkiewicza.
logo sus