Projekty zrealizowane
Doświadczenie Firmy Robert Staszkiewicz Progres Szkolenia i trenera Roberta Staszkiewicza w świadczeniu usług szkoleniowych z zakresu zarządzania
w sektorze handlu detalicznego, hurtowego i za 3 ostatnie lata.
Data |
Zamawiający (firma) |
Tematyka szkoleń |
Liczba roboczodni |
Styczeń 2012 do maj 2013 |
Euro Sklep S.A. |
1. „Zarządzanie marżą”, 2. „Zarządzanie wskaźnikami ekonomicznymi w handlu detalicznym”, 3. „Zarządzanie personelem w handlu detalicznym” |
250 |
Sierpień 2013 do wrzesień 2013 |
Woseba Sp. z o.o. |
Pokonywanie zastrzeżeń podczas wprowadzanie nowych produktów do sklepów z wykorzystaniem elementów zarządzania rotacją i marżą w handlu detalicznym. |
20 |
Wrzesień 2013 do styczeń 2014 |
Woseba Sp. z o.o. |
Treining on the job z Przedstawicielami Handlowymi Zarządzanie Grupą Przedstawicieli Handlowych, czyli efektywne delegowanie i rozliczanie zadań |
60
32 |
Luty i marzec 2014 |
Drogerie Polskie |
Efektywna obsługa klienta w sklepie drogeryjnym |
6 |
Styczeń 2014 |
Sieć Handlowa Nasze Sklepy grupa kapitałowa SPECJAŁ |
Techniki sprzedaży i pokonywanie zastrzeżeń podczas rozmów handlowych z potencjalnymi uczestnikami sieci Franczykowej. |
2 |
Luty 2014 |
Sieć Handlowa „Fala” Falenica |
Efektywna obsługa klienta. |
2 |
Sierpień 2014 |
Sieć Handlowa Chata Polska |
Zarządzanie Marżą i wskaźnikami ekonomicznymi |
2 |
2015 |
Sieć Handlowa Euro AGD RTV |
Projektowanie i wdrażanie Standardu Obsługi Klienta |
15 |
2015 |
Sieć Handlowa Partner AGD |
Projektowanie i wdrażanie Standardu Obsługi Klienta |
21 |
2016 |
Sieć Handlowa Rabat Detal |
1. Efektywne Standardy Obsługi Klienta - czyli Aktywna Sprzedaż, 2. Efektywna organizacja sklepu merchandising marki własnej”, 3. Zarządzanie stoiskami alkoholowymi – asortyment i merchandising, 4. Sprzedaż i merchandising na stoiskach mięsno – wędliniarskich, 5. Zarządzanie cenami w handlu detalicznym – czyli co zrobić, aby móc chwalić się niskimi cenami, 6. Efektywna organizacja sklepu wskaźniki ekonomiczne: marża rotacja, zapas, wydajność na roboczogodzinę itp., 7. Pro Konsumencka komunikacja wewnętrzna w sklepach Sieci Rabat Detal, |
71 dni w tym 41 dni refinansowanych z KFS |
Doświadczenie Firmy Robert Staszkiewicz Progres Szkolenia i trenera Roberta Staszkiewicza w świadczeniu coachingów indywidualnych realizowanych dla kadry menedżerskiej i handlowców w poprzednich latach
Data |
Zamawiający (firma) |
Coachingi |
Ilość godzin |
Styczeń 2012 do maj 2013 |
Euro Sklep S.A. |
Dyrektorzy placówek detalicznych, Właściciele placówek detalicznych |
3 000 godz. – 375 dni |
Październik do listopad 2013 |
Woseba Sp. z o.o. |
Szefowie Regionalni |
32 godz |
Od 2004 do 2009 |
Woseba Sp. z o.o. |
Przedstawiciele Handlowi |
5760 godz. - 720 dni |
2015 |
Euro AGD RTV |
Sprzedawcy – Doradcy Klienta |
80h |
2015 |
Partner AGD RTV |
Sprzedawcy – Doradcy Klienta |
120h |
Główni Klienci firmy Robert Staszkiewicz Progres Szkolenia
- ARSA S.C.,
- Woseba Sp. z o.o.,
- Nestle Purina,
- Unilewer,
- FC Solidarność,
- Phizer,
- Paulman Sp. z o.o.,
- FH Specjał Sp. z o.o. ,
- Rabat Detal Sp. z o.o.,
- Euro Sklep S.A.,
- AGROKOP Sp. z o.o.,
- AGRA Sp. z o.o.,
- Lewiatan Bielsko – Biała Sp. z o.o.,
- Sieć 34 z Pruszcza Gdańskiego,
- Chata Polska Sp. z o.o.,
- Real Spółka Komandytowa,
- Drogerie Polskie,
- ZIBI S.A,
- Partner AGD z Krakowa,
- EURO AGD S.A.,
- PZU S.A.,
- Narodowy Bank Polski,
- KGHM Miedź Polska,
- Bielska Wyższa Szkoła im. J Tyszkiewicza.